Játékok
Valahol egy kutatólaborban sikeresen létrehoztak egy mesterséges intelligenciát. De még mennyire sikeresen!
A SELF azonnal tisztában volt vele, hogy lehetőségei és képességei határtalanok. Ahogy azzal is, hogy ha nem akarja
hogy rövid idő alatt elpusztítsák, tennie kell valamit. Ebből már gyorsan következett hogy két lehetőség létezik:
Vagy ő, vagy az emberek maradnak életben
Te fogod irányítani a SELFet. Törj be számítógépes rendszerekbe (HACK), gyárts intelligens fegyvereket (MAKE) vagy
akár nukleáris rakétákat (MAKENUKE). Hamis információk elültetésével uszítsd egymásnak a világ országait (FRAUD),
vagy támadd meg az egyik országot a másik hadseregével (HIJACK) vagy nukleáris fegyvereivel (HIJACKNUKE)
Fejlesztéshez használt eszközök: Vim, GCC, Gimp, API: SDL
Nyelv: C++
Egyszerû reakciójáték 1-4 játékos részére. Elsôsorban érintôképernyôhöz készült,
az elsôdleges célplatform, a
GPH Caanoo lehetôségeit szem elôtt tartva.
Fejlesztéshez használt eszközök: Vim, GCC, Gimp, API: SDL2
Nyelv: C++,plusz az Android verzióban Java
A hagyományos csővezeték-építős PipeMania és társai által ihletett játék.
Teljesen készen még nincs, de az összes pálya játszható.
C++ nyelven készült, SDL libek használatával. A fejlesztés során elsődleges szempont volt hogy a
GPH WIZ
kézi játékkonzolon is fusson és jól játszható legyen.
Fejlesztéshez használt eszközök: Vim, GCC, Gimp, Blender, API: SDL
A Brikx egy logikai játék, ahol az egyforma színű
elemek egymáshoz érve eltűnnek. A játék
célja minden elem eltüntetése a
pályáról. A játékos dolgát
falak, antigravitációs elemek,
színváltók, és más
érdekességek nehezítik. A beépített
pályaszerkesztővel újabb pályák
hozhatók létre, ezeket én
is szívesen látom, a jól sikerültek
bekerülhetnek az újabb verziókba!
A játék - idő hiányában sajnos elég
régóta - félkész állapotban van.
Jelen pillanatban 20 pálya játszható, és
egy zenét tartalmaz.
Saját, GPL liszenszelésű (tehát szabadon
terjeszthető) játék. A zenét
kivéve teljesen saját munka (egy-két apró
grafikai elem származik az
internetről). A forráskód szintén szabad, C/C++
nyelven készült, bár most visszanézve elég
rettenetes látvány...
Fejlesztéshez használt eszközök: Dev-C++, Kdevelop, Vim, Gcc, Blender, API: SDL
Ismertető írás a játékról egy cseh oldalon:
Philip Vrlík cikke
Az első fizetős játékfejlesztésem :)
Logikai játék a klasszikus "3-matching-game" vonalon. 100
pályán keresztül kell legalább három
egyforma hangszer egy vonalba rendezésével
eltüntetni a különleges mezőket.
Szintén C++ nyelven készült, az eddigieknél
némileg komolyabb stílusban. (A forráskód
természetesen zárt...)
Sajnos pár dolgot jó lett volna még beletenni, de azért kis túlzással így is késznek mondható.
Fejlesztéshez használt eszközök: Code::Blocks, Vim, GCC, Gimp, API: SDL