bokorn@tvn.hu Project Euler

Játékok

SELF játék közben S.E.L.F.

Valahol egy kutatólaborban sikeresen létrehoztak egy mesterséges intelligenciát. De még mennyire sikeresen!

A SELF azonnal tisztában volt vele, hogy lehetőségei és képességei határtalanok. Ahogy azzal is, hogy ha nem akarja hogy rövid idő alatt elpusztítsák, tennie kell valamit. Ebből már gyorsan következett hogy két lehetőség létezik:

Vagy ő, vagy az emberek maradnak életben

Te fogod irányítani a SELFet. Törj be számítógépes rendszerekbe (HACK), gyárts intelligens fegyvereket (MAKE) vagy akár nukleáris rakétákat (MAKENUKE). Hamis információk elültetésével uszítsd egymásnak a világ országait (FRAUD), vagy támadd meg az egyik országot a másik hadseregével (HIJACK) vagy nukleáris fegyvereivel (HIJACKNUKE)

Fejlesztéshez használt eszközök: Vim, GCC, Gimp, API: SDL
Nyelv: C++

AIM splash képernyô AIM - Aim Is Multiplayer

Egyszerû reakciójáték 1-4 játékos részére. Elsôsorban érintôképernyôhöz készült, az elsôdleges célplatform, a GPH Caanoo lehetôségeit szem elôtt tartva.
Fejlesztéshez használt eszközök: Vim, GCC, Gimp, API: SDL2
Nyelv: C++,plusz az Android verzióban Java
 
 
 
 

CoolDown játék közben Cooldown

A hagyományos csővezeték-építős PipeMania és társai által ihletett játék. Teljesen készen még nincs, de az összes pálya játszható.
C++ nyelven készült, SDL libek használatával. A fejlesztés során elsődleges szempont volt hogy a GPH WIZ kézi játékkonzolon is fusson és jól játszható legyen.
Fejlesztéshez használt eszközök: Vim, GCC, Gimp, Blender, API: SDL
 
 
 
 

Brikx főmenü Brikx

A Brikx egy logikai játék, ahol az egyforma színű elemek egymáshoz érve eltűnnek. A játék célja minden elem eltüntetése a pályáról. A játékos dolgát falak, antigravitációs elemek, színváltók, és más érdekességek nehezítik. A beépített pályaszerkesztővel újabb pályák hozhatók létre, ezeket én is szívesen látom, a jól sikerültek bekerülhetnek az újabb verziókba!
A játék - idő hiányában sajnos elég régóta - félkész állapotban van. Jelen pillanatban 20 pálya játszható, és egy zenét tartalmaz. 
Saját, GPL liszenszelésű (tehát szabadon terjeszthető) játék. A zenét kivéve teljesen saját munka (egy-két apró grafikai elem származik az internetről). A forráskód szintén szabad, C/C++ nyelven készült, bár most visszanézve elég rettenetes látvány...
Fejlesztéshez használt eszközök: Dev-C++, Kdevelop, Vim, Gcc, Blender, API: SDL
Ismertető írás a játékról egy cseh oldalon: Philip Vrlík cikke

Happy Melodies főmenü Happy Melodies

Az első fizetős játékfejlesztésem :)
Logikai játék a klasszikus "3-matching-game" vonalon. 100 pályán keresztül kell legalább három egyforma hangszer egy vonalba rendezésével eltüntetni a különleges mezőket.
Szintén C++ nyelven készült, az eddigieknél némileg komolyabb stílusban. (A forráskód természetesen zárt...)
Sajnos pár dolgot jó lett volna még beletenni, de azért kis túlzással így is késznek mondható.
Fejlesztéshez használt eszközök: Code::Blocks, Vim, GCC, Gimp, API: SDL